Zapraszamy do naszego nowego sklepu internetowego: monitor-bialystok.pl

Reklamacje, gwarancje

  1. Zgłoszenie reklamacji odbywa się przez wypełnienie formularza reklamacyjnego.
  2. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Okres gwarancji zależy od zapisu w karcie gwarancyjnej. Reklamacje towarów posiadających karty gwarancyjne producentów należy składać w sposób wskazany w karcie. Na pozostałe towary w sprawie reklamacji należy kontaktować się z firmą PHU Monitor na adres  e-mail monitor@monitorsklep.pl  lub telefonicznie pod nr (085) 742 41 88 i po uzgodnieniu wysłać towar Pocztą Polską lub firmą kurierską na adres firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MONITOR" Import-Export Władysław Kowalczuk ul. Brukowa 9 lok. 5U, 15-889  Białystok.
  3. Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi klient. Jeżeli reklamacja zostaje uznana za zasadną, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MONITOR" Import-Export Władysław Kowalczuk zwraca koszty przesyłki towaru.
  • Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 roku "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego" określa uprawnienie kupującego do żądania, w sytuacji gdy zakupiony towar jest niezgodny z umową - doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.                                                                                                                                 

sklepy internetowe Epro